کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد تشکیل شد                                                         

یزدفردا "مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد در  این نشست  از نورافشانی 32مسجد همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال جاری خبر داد.

علی حکیمیان گفت: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی دهه فجر و توزیع بلوتوث های انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های کمیته مساجد به مناسبت دهه فجر است.

وی بر نصب پرچم در سردر مساجد به مناسبت دهه فجر تاکید کرد و اظهارداشت: آیین نامه جشنواره سراسری روزنامه دیواری فجر آفرینان برای برگزاری در ایام الله دهه فجر تدوین و برای تصویب به کمیته مرکزی مساجد ستاد دهه فجر در تهران ارسال شده است.   وی، توزیع آهنگ های انقلابی بین کانون های مساجد و توزیع کتاب را از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر عنوان کرد. مسئول امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست از تجهیز شبستان های روستایی در ایام الله دهه فجر خبر داد.  

حجت الاسلام والمسلمین صانعی از حمایت فرهنگی از ائمه جماعات در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب در20 مسجد محوری از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام صانعی، از برگزاری کارگاه آموزشی احکام و اخلاق به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: مسابقه روزانه دهه فجر در سایت تبیان برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا